25 Ocak 2008 Cuma

İntikam -soğuk olarak- Adese'de yenir

Adese'yi bilirsiniz...Bilmeyenler için açıklayayım..Konyada ortaya çıkan "ParkSite" zamanla diğer Anadolu illerine yayılarak bir zincir olmuştur. Bu zincirin içindeki marketlerede "Adese" denir..İşte Adese kısaca budur..Son olarak Aksaraya açılmıştır Adese...Aksaray'da da gezecek bir yer olmadığı için açıldığı andan itibaren dolup taşmakta bizim Adese...(amaan Adese.. canııım Adese..)İşte intikamı soğuk olarak burda yedim..Neyse....(son kısım kafiyeli gibi oldu sanırsam)


İlk okul 7de idim galiba..Sınıfın saf-asosyal çocuğu kadrosundaydım..Her "ikinci sınıf olarak görülen öğrenci" gibi hayal dünyasında yaşıyordum tabii ki..Yoksa o okul nasıl biterdi ki.Ders mi dinlenirdi koca sene boyunca?Tek işim hayal kurmaktı anlayacağınız.Taa ki bir kızın söylediği bir cümleye kadar.Şimdi o lafı buraya yazıpta o anı bir daha yaşamayacağım...Ve de kızın adını vermeyeceğim..Ama kızın sınıfın popülerlerinden olduğunu eklemeden edemeyeceğim...
İşte..O -benim içimi de cız ettiren- kızın söylediği laf ile istifa etmiştim saflıktan..Bir yıl sonrada okul değiştirdim(bkz.orta 3).Geçen yıllardan öğrendiklerimle bir sonraki sene "ezen gruba" terfi ettim..Ama unutamadım O sözü..Ve söyleyeni..Ne zaman hatırlasam kızarmaya başlarım..Sonrasında O kızı ne işittim nede gördüm..Sadece uyduruk bir liseye gittiğini duydum..Sonrada o liseyide bırakıp daha uyduruk bir liseye gittiğini(hemde en uyduruğu)...Bir dahada haber alamadım..


Yıl başı arefesinden bir gün öncesine kadar...Arkadaşlar ile biraz eğlenmek-bir arkadaşa hediye almak için kaçtığım Adese'de görene kadar.. O entel,güzel,pirezentabıl vs. kız gitmiş yerine duba gibi olmuş,giyinmeyi bile bilmeyen Kadının Sesi programlarından fırlamış bir karekter gelmişti...Ben daha gördüklerimin şokunu atlatamadan başka bir reyona girdi o koca k.çıyla...
Bu şok daha bir başlangıçtı..Bu konuyu çıkışta arkadaşım (kanka değil..nefret ediyorum o sözcükten) Beyza'ya anlattığımda aynı dershanede olduklarını öğrendim..O kadarlada kalmadı öğrendiklerim..Eski G.Ö.'ün gittiğini, yerine sınıfta yüzüne bile bakılmayan bir kızın geldiğini,nişanlandığını,eski müzik ve kıyafet zevkinin bozulduğunu,herkes tarafından terslendiğini,herkesin Ondan fersah fersah kaçtığını tek tek öğrendim...Hatta nişanlısının bununla zoraki nişanlandığını,bunu hiç takmadığını sürekli kavga ettiğini ekstra bilgi olarak edindim..
O kadarlada kalmadım...Beyza'ya bir cümle söyledim..Eminim ki o cümle şu anda kulağına gitti..Bende yankılandığı gibi onda da yankılandı...
.
"Hayat" G.'ye çok fena vurmuş...Tıpkı Sibel Kekilli'ye vuruduğu gibi
.